Universum

Universum

sobota, 28 listopada 2015

- ostatnio coś nie bardzo byłem zadowolony z dźwięku...lekka suchośc i momentami nawet irytacja..zużyła się pewnie igła w mojej mf-ce...ale po zmianie na nową...niby dźwięk lepszy, szczególnie w wysokich rejestrach, ale jakby mniejsza scena i przestrzeń...a to jest bardzo ważne !...po kilkukrotnym wachlowaniu się igłami i wkładkami mf...zawsze wracałem do tej samej...niby najlepiej, scena ok...ale sucho...jakiś niedosyt....zatem założyłem mojego mało używanego Panasonica 2700...który jak pamiętam grał dobrze, ale trochę gorzej od mf-ki...i pojawiło się brzmienie !...jest scena, miękkośc !! i potężny bas nie mówiąc już o pozostałych pozytywnych aspektach winylowego brzmienia..:)..znowu chce się grac i pisac....zatem na razie pozostanę przy tej wkładce...w końcu to eliptyk, a i wygląd bardziej rasowy..pzdr..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz