Universum

Universum

poniedziałek, 9 listopada 2015

 - ciekawe dane znalazłem na tej stronie....okazuje się, że wzrost sprzedaży czarnych krążków za 2014 rok w ujęciu globalnym, czyli światowym, wyniósł aż 54,7 %...!...czyli w zaokrągleniu 55 %..!...to więcej niż w USA gdzie było 52 %...jak widac z tabelki duży wpływ na to miała sprzedaż między innymi w Japonii 81,4 %, we Włoszech 76,5 % i w Australii 127,0 %...zatem winyl w natarciu !...co zresztą nie dziwi, wziąwszy pod uwagę zalety jego brzmienia....myślę, że wkrótce granie z płyt cd, będzie postrzegane jako swego rodzaju hipsterswo i modę na starocie....ciekawe jaki będzie procentowy global za 2015 rok ?
  ...ja uważam a nawet gotów jestem się założyc,..że powyżej 45 %...:)...tego jednak dowiemy się dopiero w styczniu....a na razie słuchajmy winyla i cieszmy uszy dźwiękiem, bo słuchanie płyty cd, jak już niejednokrotnie pisałem, jest w mojej opinii ewidentną stratą czasu....pzdr...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz