Universum

Universum

poniedziałek, 23 listopada 2015

- byłem wczoraj w "niebostanie"...spodziewałem się paru smutnych sprzedawców ze szmelcem winylowym i niewielu ludzi....a jednak zaskoczenie...pełno sprzedawców...kilka tysięcy płyt i sporo ludzi...:)...informację o tej imprezie zaczerpnąłem z postu WOY-a na forum starego...sam zostawiłem trochę gotówki, lecz płyty, które kupiłem....po prostu nie grają tak, jakbym się spodziewał, dlatego nie będę się tym razem chwalił...rzut oka na sałę przy wyjściu....80 % a może i więcej...to ludzie młodzi...to cieszy, tym bardziej , że wychowali się oni na cd...a jednak potrafią docenic walory winylowego brzmienia...:)



Zapraszam do Łodzi na Vinylowy Swap jest to niedziela 22 listopada klub Niebostan ul. Piotrkowska 17 w godz. 12 - 16




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz