Universum

Universum

czwartek, 3 września 2015

- udało mi się kupic "nową" igłę do wkładki mf 100...cudzysłów jest uzasadniony faktem, że została ona wyprodukowana ok. 40 lat temu, ale nie była używana...:)..to rarytas o który coraz trudniej...bo wiadomo, że wyprodukowano ich ograniczoną ilośc i po tylu latach praktycznie zniknęła z rynku...zamienniki, nawet te eliptyczne, nie wchodzą w grę, co mogę stwierdzic, bo testowałem, a wydaje się, iż w tej materii można mnie uznac za autorytet.:)..zalety tej kultowej wkładki są nie do przecenienia i wielokrotnie je opisywałem na AS...co przy jej relatywnie niskiej cenie, czynią ją przedmiotem dużego pożądania...aktualna wkładka gra mi całkiem dobrze, ale wiadomo, że z czasem się zużyje i trzeba będzie wymienic igłę, tak...igłę, bo to jedyny element element podlegający degradacji w miarę użytkowania....na szczęście wytrzymuje dosyc długo...niektórzy twierdzą, że płyta winylowa się zużywa....to tak, jakby twierdzic, że szosa się zużywa od opony...zbiór płyt winylowych można porównac do sieci dróg po których jeździ jeden samochód..!...pamiętacie , że rowek na płycie ma długośc ok 1km ..?  ergo...płyta winylowa się nie zużywa...:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz