Universum

Universum

niedziela, 2 sierpnia 2015

 - na audiomaniakach dyskusja o myciu w Knosti...ja jako że umyłem tym sposobem około 2000 płyt, mogę się chyba w tym temacie wypowiedziec...
 - kolega GregWatson.../ o ile pamiętam, to nic do Niego nie mam / myje jakoś trochę inaczej niż ja...zatem...przede wszystkim należy myc w płynie forumowym, którego receptura jest na forum AS...woda zdemiralizowana służy własnie do produkcji tego płynu  + fotonal + alkohol izopropanol...ja kręcę 11 razy w prawo, 11 razy w lewo i jeszcze 11 razy w prawo...następnie na suszarkę, gdzie swobodnie miesci sie 7 sztuk...płyn następnie odfiltowuję / 3 x filtr do kawy 4 /...płynu używam 4 do 5 razy, a
następnie robię nowy.. koszty niewarte uwagi...po godzinnym suszeniu kładę płytę już na talerz gramofonu...jeszcze zauważę, ze jeżeli po myciu są trzaski, to powtórne mycie już nic nie daje i taka płyta się nie nadaje...pzdr...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz