Universum

Universum

środa, 9 grudnia 2015

- naprawdę miło sie czyta takie teksty...:))...ja zawsze mówiłem, że nośnik ma znaczenie podstawowe..!

firesoul napisał:
wydając dźwięki o których istnieniu nie miało się pojęcia nawet znając płytę na pamięć ale w wersji CD. To JEST magia green

Powiem więcej, nie tylko dźwięki, ale cała płyta potrafi brzmieć inaczej. Ostatnio zakupiłem Reign In Blood, bo jest to jedna z moich ulubionych płyt, nie spodziewałem się, że tak mną pozamiata. Przecież, ja tą płytę znałem na pamięć, słuchałem jej tryliony razy i co? I czułem się jakbym pierwszy raz jej słuchał!. Nigdy tak nie brzmiała. Kurwa, po prostu magia. Przesłuchałem ją z miejsca trzy razy. Żadna cd, nigdy nie będzie brzmieć tak jak czarne złoto Wink . O przyjemności całego rytuału przy włączaniu nie ma co mówić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz