Universum

Universum

poniedziałek, 14 grudnia 2015

- audiomaniak utył...:)...ale nie sądzę, że przez to stał się bardziej interesujący....natomiast na AS w nowym wątku, biadolenie nad cenami płyt na allegro, które poszybowały w górę...no cóż...takie prawa rynku...czyli gwałtowna ekspansja winyla i święta...ja na szczęście wcześniej zdążyłem się trochę zaopatrzyc..:)...kupując w różnych dziwnych miejscach płyty nierzadko w cenie 1, 3, / kolega Yul zawsze mi to wypominał, swoją drogą bardzo Go brakuje...może wyjdzie w końcu z nory ? / 5...10 zł...ale i droższe np. 20, 30 zł...a nawet mam kilka za które musiałem dac 100....ale generalnie do tej pory uważam, że płyty winylowe są bardzo tanie...teraz już mniej kupuję ...
to chyba było w 2009 roku...kupiłem na allegro zestaw 250 sztuk  za 280 zł ...ok. 50 musiałem wyrzucic, ale 200 stoi na moich półkach..i grają, że hej..:)..pojechałem po te płyty samochodem gdzieś pod Poznań...poniżej fragment tej podróży...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz