Universum

Universum

wtorek, 19 stycznia 2016

- od jakiegoś czasu lekko brzęczał mi komputer...ale wczoraj to się tak nasiliło, że stało się całkowicie nieakceptowalne....ponieważ nie jestem kompletnym laikiem w elektronice, więc rozkręciłem....mógłbym co prawda zanieśc komputer do pobliskiego zakładu, ale tu trzeba by minimum 100 zł..... i stwierdziłem, że to warczy wentylator...trochę odkurzyłem, ale to nic nie pomogło...zatem wyjąłem wentylator i w serwisie zaoferowano mi używany za 50 zł...ok...zamontowałem ale ten warczał też...odniosłem zatem i odebrałem kasę...co robic zatem ?...przyjrzałem się dokładnie...łopatki , wnętrze i radiator były bardzo zanieczyszczone brudem kurzowym...oczyściłem, tym razem dokładnie..i co ?...sukces !...błoga cisza !...i nic nie wydane  !..wniosek ?...winyl brzmi lepiej od cd !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz