Universum

Universum

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Winylmania

Witam wszystkich, którzy mieli szczęście tu zbłądzic...widzę, ze wszystko w miarę działa, mam nową zabawkę... więc będę się tu czasem wypowiadał - nie ukrywam, że do założenia tej platformy w sieci skłoniła mnie sytuacja na AS, gdzie jestem permanentnie banowany przez JOM /jaśnie oświeconą moderację/ - aktualny ban 10 dniowy, kończy się chyba pod koniec tygodnia....ale zostawmy to....

 - jako, że to blog, więc będę tu artykułował swoje subiektywne opinie i poglądy w temacie audio i nie tylko...zapraszam ...excel ................ 
...
zmieniłem ustawienia i komentarze można dodawac anonimowo...

 w sobotę jadę samochodem nad morze...wyprawa wysokiego ryzyka...jak dojadę..dam znac...chcę ominąc bramki na A1...zatem będę jechał przez Kościerzynę...


..wklejam przy okazji 2 klipy nagrane telefonem....wydaje mi się, że zarówno dźwięk jak i obraz z telefonu wypada dużo korzystniej.... ...


...w tym klipie Vivaldiego jakoś muzyka zgrała się trochę z obrazem z TV...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz